21/11 lördag

Idag gick jag iväg till min manikyrtid klockan ett. Kina hade tid klockan tolv så hon var redan där. (Kan lägga ut ett foto sen på naglarna om jag kommer ihåg).
   Efter manikyren gick Kina och jag och tittade och handlade i lite affärer. Köpte armband och en bh. Vi gick även och åt lite tortilla som lunch.

När vi kom hem satte jag mig framför datorn. Pratade även lite designplaner med Kina ;P. Nu klockan åtta så lagade Kina, jag och Diana paella som vi ska äta tillsammans. Eller jaa.. jag vet inte om jag kan kalla min insatts för att laga mat. Diana hade full koll och hann göra det mesta innan man hann blinka. Hon påstod att det gick enklast att göra ensam. Hehe, hon är så söt så <3

Senare ikväll tror jag att Kina och jag ska gå ut. :D Har försökt få med mig Kina ett antal gånger nu och nu äntligen tror jag att jag har lyckats ;) :P. Får berätta imorgon hur det blev...

Hoppas att ni allihopa får en jättebra lördagskväll!
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att du pysslar om dig med manikyr etc.



Själv har jag varit ute med ett gäng jobbarkompisar på en trevlig indisk restaurang på söder med väldigt god mat. Vi firade av några som slutat hos oss. Blev kvar där i över fyra timmar!



Hoppas att du och Kina också haft en trevlig lördagskväll!



Idag hade vi SOL och klarblå himmel! Det var knappt man trodde sina ögon. Tog en 2 tim. promenad med Ludde. Men det var mycket vatten och emellanåt fick vi klättra i bergen istället för stigarna som vi vanligtvis brukar gå på.

Imorgon ska det visst regna igen:(



Godnatt, stumpan <3 mamma

2009-11-21 @ 23:36:35
Postat av: P

Hej på dig.

Vi har haft sol en hel dag. Det var på lördagen och vi fick ca tio grader varmt, men säg det som varar. Idag söndag är det mulet och regn, så är vi tillbaka i verkligheten och jag hoppas att det inte tar en månad till innan vi får se solen.

Jag tror att du har det bättre där nere.

Denna vecka som kommer har jag en del möten och jag ska adventpyssla, för det är första advent på söndag.

Jag undrar om spanjorena är lika tokiga som oss, och då tänker jag på affärerna som har skyltat med julpynt.

Många kramar från P.

2009-11-22 @ 15:28:53

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0