20/11 fredag

Efter skolan sov jag typ ingenting tro det eller ej. Satt och tittade på TV och läste lite bok. Klockan kvart i sex gick jag sedan iväg till frisören där jag hade tid klockan sex. Kina och Diana var redan där eftersom de hade tid tidigare. Fick vänta ett tag på min tur men det gjorde inte så mycket. 
   Hade bestämt mig för att färga håret i en lite mörkare färg så jag frågade vilken nyans som frisören tyckte. Hon gav först ett förslag som jag tyckte var sådär bra. När jag sade att jag tidigare hade en färg som var lite mörkare brun med en liten nyans av lila kom hon med ett förslag som var brun med lite av rött. De skulle blanda två färger så jag kunde inte se ett prov. Men sade hur som helst att jag kunde ta det.
   Satt sammanlagt i två timmar hos frisören men eftersom det bland annat kom en person från skolan som fick sitta i stolen bredvid mig så gjorde det inte så mycket. Hon hette också Katarina och var från Polen. Kunde även prata med Kina och Diana, även fast de gick mycket tidigare än vad jag gjorde.
   Resultatet blev helt okej men en aning rödare än vad jag hade tänkt mig, tror jag. Lägger ut en bild sen.

När jag satt och väntade på min tur tittade jag på listan över alla priser och såg att det var jättebilligt. Manikyr för 5 euro (6.50 om man ville ha franskt). Även massagen var ganska billig.
   Därför bokade jag och Kina in en tid för fransk manikyr på lördagen (idag).

På kvällen hade jag egentligen tänkt att gå ut men det slutade med att ingen ville gå ut med mig. :P Funderade på att sms:a Katarina från Holland men jag somnade i min säng med alla kläder och allt på istället. Har därför sovit hela natten med jeans :P

Kram Elin


Kommentarer
Postat av: julia :)

Vill verkligen se ditt hår! :D roligt ^^

och wow vad billigt med manekyr, vill också!!

2009-11-21 @ 20:57:30
URL: http://juliacastlin.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0