28/11 lördag

Okej, nu har jag trååååååkigt. Ingen vill göra någonting med mig nu (som vanligt på sista tiden). Försökte övertala Kina att gå och äta på Kinarestaurangen men hon hade visst redan ätit och skulle inte bli hungrig igen =(. Kunde däremot ha följt med Dianas och hennes tyska kompisar ut en liten stund men det känns ju inte så kul att vara den enda som inte kan prata språket.
   Har även försökt övertala Kina att gå ut och ta ett glas vin eller något men hon vill hellre titta på en film. Isaac skulle plugga också så han vill inte heller göra något. Vill inte heller gå ensam så mycket nu på kvällen.. men annars skulle jag kunnat möta Katarina (från Holland) och Sophie. Jag längtar inte hem, för hemma är det sjukt mycket krångligare att ta sig iväg på något om man vill, men ibland önskar jag verkligen att man var hemma för kompisarnas skull. Då kan man nästan alltid hitta någon kompis som vill göra något. =/
   Har bara varit inne idag så känner mig jätteseg. Var hos Isaac till klockan tre däremot, efter det har jag verkligen inte gjort någonting...! :(

Kramar
Elin

Kommentarer
Postat av: p

Hej på dig Elin.

Jag har jättemycket att göra ena julfesten efter den andra.

Värst är det att mamma är sjuk förkylning och du vet väl hur hon blir då.

Jag har satt upp lite julsaker, så du kommer nog att få julkänsla då du kommer hem.

Jag såg på kartan att ni har fått det lite kallare ca 7 grader i Madrid imorgon. Julpyntar folket där-nere.

Tänk om man vore en rik person då skulle man kunna tänka som du, gå på resturang, slappa på torget och bara ha det skönt.

Jag tror det är ganska bra att man får kämpa ihop pengarna ,så att man kan göra vissa resor och njuta då.

Ha en trevlig dag och många kramar från P.

2009-11-29 @ 15:04:23
Postat av: Elin

Såklart jag kommer få julkänsla.. du brukar ju pynta jättefint pappa =).. haha, fast inga gömda tomtar i år eller? :P



Jaa, nu är det ganska kyligt här nere. Fem grader var det när jag gick ut klockan sex idag. Mössa och vantar sitter inte i vägen!



Ja, de julpyntar men det är ingen som har börjat att göra det riktigt än. Men affärerna har sålt julsaker flera veckor tillbaka.



Nej, jag tycker att man kan njuta av saker lite mer än bara på resor. Synd bara att allt ska vara så dyrt hemma och att det är så långt till allting :(



Många kramar tillbaka till dig pappa ^^ <3

2009-11-30 @ 02:07:51
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0