4/11 onsdag

Oj, det här var ovanligt.. vad har hänt med min familj egentligen? Inga kommentarer på en hel dag- tror aldrig det har hänt förut. =/

Idag har jag mest tagit det lugnt igen. Efter att jag hade gjort läxorna efter skolan gick jag och lade mig och sov en liten stund (eller ganska länge). Var egentligen inte alls trött men jag kände att jag ändå inte hade så mycket att göra.
   Därefter gick jag till Karla. Hon var riktigt glad idag och vi hade det jätteroligt idag igen. Pilar undrade om Karla pratade svenska eller inte för hon tyckte nog inte att det lät som det. Jag sade däremot att jag tyckte att hon pratade bra. Jag tycker dessutom att hon förstår mig mycket bättre nu än vad hon gjorde när jag började gå dit.
  När jag gick hem gick jag in på mataffären och köpte saker till att göra en pasta och köttfärsgrattäng. Tog ungefär en timme att göra men den blev faktiskt riktigt god :D. Blev ganska mycket så nu har jag mat för flera dagar. :P

Just nu är Stephanie och hennes kompis här (som kom idag). Vi ska gå ut till Camelot en stund och titta på lite flamenco =)

Hasta luego! <3
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh dansa massa flamenco nu Elin :D

2009-11-04 @ 22:29:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hola mi corazon! Nu verkar allt lugnt igen! Helgen var för jobbig. Tänkte skriva "no comments" men nu förstår jag att du uppmärksammade det ändå. Förlåt Elin! Kramar en masse! Morfar o Mormor

2009-11-05 @ 09:29:11
Postat av: Elin

Varför var helgen så jobbig mormor? =( <3

2009-11-05 @ 14:47:23
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0