10/10 lördag

Okej, här kommer ett riktigt sent inlägg.. eller ett tidigt ^^.
Det var jättetrevligt att gå ut och äta tapas med Senaka och Yunko och alla andra som var med (vi var runt 20 personer). Vår gamla lärare och en annan manlig lärare (tror att de är ett par) var också med ^^. Sammanlagt var vi ute i ungefär tre timmar och vi åt på två olika ställen (som man vanligtvis går till på skolans tapastur).
   Efter vi hade ätit gick vi hem hit och åt chokladmoussen, som Stephanie hade gjort. Sjukt god! Diana och hennes kompis Linda satt också och åt med oss.
   Stephanie kunde inte stanna så länge, eftersom hennes buss slutar gå runt halv tolv, men vi andra satt kvar och pratade ganska länge. Har suttit hela kvällen fram till klockan halv fyra. Jätteroligt har vi haft och jag tycker det är så tråkigt att Linda ska åka. Tycker verkligen hon är jättetrevlig och rolig =)



Yunko och Senaka


Agustín till vänster (min gamla lärare)

Nu ska jag sova för imorgon tänkte Kina och jag åka till ett stort köpcentrum där de har en Mango-outlet.

Sov så gott! <3
Elin


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj, vad du missköter dig Elin! Nattvak och spirituosa! Det är inte vad jag vill höra från dig! Längtar efter att få höra något vackert!! Men det kanske kommer så småningom! Man måste vara optimist i det längsta! --- I dag skall vi äta lunch inne i stan och gratulera Gunnar i efterhand på 80-årsdagen. Karin och pojkarna skall också vara med. Märta bjuder! Morsning! Morfar och mormor.

2009-10-10 @ 08:17:13
Postat av: p

Hej på dig och jag är avundsjuk på din tappaskväll, för det såg trevligt ut på kortet.

Lev livet för det är för kort att kastas bort.

Min Pension kommer om jag får det att bestå i en halvmånadslön samt en halv pensionsdel och för mig skulle det innebära att jag kommer att få ca 23.000 kr före skatt.Jobbskatteavdraget får jag inte på pensionsdelen och där får jag betala ca 600kr mer i skatt i månaden inte så farligt för att gå hemma och ha det bra.

Kram från p.

2009-10-10 @ 14:28:42
Postat av: Elin

Nej, mormor man måste få ha lite roligt. Man kan ju inte alltid sköta sig så fint som jag brukar göra ;P.

Trevligt det låter med lunchen =)



Pappa jag tror att du tänkte fel på bilden. Den bilden är från när jag var ute i förrgår. Ska lägga upp de andra bilderna snart.

Ja, det låter ju bra det där =)

2009-10-10 @ 14:48:41
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: JAKOV



Exakt, många timmars samtal och veta MÄNNISKOR

2009-10-19 @ 02:26:20

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0