11/10 söndag

Sitter nu uppe ensam här i lägenheten. Sov väldigt länge idag (ehm, väldigt länge) så jag är inte speciellt trött. Stephanie ska komma hit och sova ikväll, eftersom hon ska åka hem till Danmark imorgon =(. Hon kommer tillbaka om två veckor men hon måste hem för en undersökning av sitt knä, som hon opererade förut.
   Just nu är hon och jobbar och hon slutar inte förrän minst tre. Hon ska ringa från jobbet när hon slutar så att vi kan komma och öppna för henne (vilket menas att man måste vara vaken i minst tio minuter från att hon har ringt för att vänta på henne). Hennes mobil fungerar oturligt nog inte. 
   Jag sade att jag tyckte det var lite jobbigt förut till Kina, eftersom jag har jättesvårt för att somna om jag vet att jag måste vakna när någon ringer. Detta sade jag eftersom Kina tidigare sade "det är väl bara att hon ringer på telefonen så kan vi komma och öppna". Jag föreslog då att Kina kanske kunde ha telefonen i sitt rum (eftersom Stephanie bara sms:ar med mig, eftersom Kina inte har ett spanskt nr.) och de sade hon att hon kunde göra. Tyvärr har hon haft jätteont i huvudet hela dagen och tror att hon kommer ha ont imorgon också om hon inte får sova bra den här natten. Detta resulterar i att jag kommer få sitta uppe ganska länge nu, eftersom jag inte tror att det är så stor idé att försöka somna ens. Men, men... kanske ska försöka skriva lite mer på min uppsats. =/

Idag har jag för övrigt inte gjort någonting särskilt. Skrivit lite på min presentation om IKEA, som jag ska hålla på tisdag, och tittat på en film (poseidon) som jag har sett förut. Valde att hålla min presentation så tidigt eftersom både Kina och jag kommer få besök sen.

Men, men.. kan berätta om jag lyckades sova lite eller inte imorgon.

Puss och hej leverpastej <3
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0