12/10 måndag 2

Har känt mig lite hängig idag, så nu ska jag skärpa mig lite med sömnen. Som jag anade gick jag upp ganska sent idag och var därför tvungen att börja plugga på en gång. Har min presentation imorgon så jag har skrivit om IKEA hela dagen.
   Var även till familjen idag. De hade bakat en björnbär- och hallonpaj som de bjöd på. Jättegod var den =). Detta var för att det idag är Spaniens nationaldag och Pilars namnsdag (mamman i familjen heter Pilar).
   Efter att vi hade fikat lekte Karla och jag och idag gick det jättebra. Lekte att vi var på en båt omgiven av vatten med massa hajar i :P.

Ivan ska ringa mig imorgon om en tid på sjukhuset på onsdag.

Nu ska jag plugga lite till.

Ha det super!
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fick genom TV höra att det var Spaniens nationaldag. Så jag förstår att det firas där nere. Och i morgon kommer gänget från norr. Jag har bett Julia sätta fram stol och tallrik till mig också! Ha det bra och tänk på sömnen! Puss puss! Mormor

2009-10-13 @ 09:59:10
Postat av: p

Hej på er. Idag har jag inhandlat varor som du har beställt och nu gäller det att få med dessa varor ner till dig.Julia har nästan fullt i resväskan som jag hade.

Idag kom första snöflingorna här hemma och det tycker du väl är kul att höra som har ca 23grader och sol.

Ha en trevlig kväll och var inte uppe så länge, för du får ju besök imorgon.

Kram från p.

2009-10-13 @ 12:25:33
Postat av: anita

Nu kommer vi snart!!!! Jag har ingen aning om hur vi ska ta oss hela vägen från Madrid och "hem till dig" men det hoppas jag att Agneta och Julia vet! Jag litar helt på dem. Ska packa nu om en stund. Förstår att det är sommarvarmt hos er just nu i alla fall, enl DN. Men man får väl ha "lök-principen": lager på lager, så man kan skala av...

Det känns rätt overkligt att vi kan komma iväg så här mitt i en intensiv jobbperiod, oj vad härligt det ska bli!

Hasta manana!

Anita

2009-10-13 @ 17:36:46

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0