23/10 fredag

På fredagen var jag hur trött som helst, eftersom jag hade varit uppe ganska länge natten innan (nej, mormor.. du behöver inte ge mig en uppläxning :P). Tänkte skriva ett blogginlägg när jag kom hem efter skolan men precis när jag hade svarat på en kommentar och tänkte ge mig på att skriva ett inlägg, i väntan på att Diana och Salome skulle laga mat som jag också skulle få smaka, var maten färdig. De hade gratinerat mackaroner med tomatsås, grönsaker och ost. Mycket god var den rätten! =)
   Därefter satt jag och pratade med dem i ett par timmar eller något om allt möjligt. Tycker det är så roligt att bara sitta och prata och som tur är tycker dom också det.
   Kina var under den här tiden med sin familj. De kom också till lägenheten en stund för att bland annat göra i ordning äggmackor till Madrid. ^^

När klockan var ungefär sju så bestämde jag mig för att jag skulle sova en stund (efter att jag hade diskat upp disken från middagen med Diana och Salome). Hade först bara tänkt att sova en liten stund men när jag vaknade senare på kvällen förstod jag att det bara skulle vara dumt att gå upp och därför bestämde jag mig för att sova vidare hela natten ^^. Hehe, de andra hade visst undrat vart jag hade tagit vägen och Kina hade behövt kika in genom mitt fönster för att kolla om jag sov :P.

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mycket roliga saker ni verkar ha gjort med Kinas föräldrar. Det var kul att prata med dig på skype igår.



Jag far just nu runt och köper lite grejer till lägenheten. Imorgon ska Marianne och Mimmi komma dit och fika innan hon ska till Asta på Hagagården.



Nu ska jag gå ut med Ludde en sväng.



Puss och kram<333 mamma

2009-10-27 @ 14:46:44
Postat av: Mormor

O Elin så roligt att du äntligen skrev och så mycket! Så bra att du sov så länge! Det gillar jag att höra! Roligt höra att du har så trevligt med Kinas familj! ---- I går kom Gunnar hit och jag bjöd hit Mamma så de fick träffas. Sen tog vi en kaffekorg och fikade i Mammas lägenhet. I dag kom Ann-Sofi o Rebecka hit på lunch sen vi gått slingan med Gunnar som f.ö. skall invigas på torsdag (slingan alltså). Och så åkte Gunnar hem nu på kvällskvisten. Och på torsdag i nästa vecka åker han tillbaka till Australien. Allt gott! Morfar o mormor

2009-10-27 @ 18:31:12

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0