27/10 tisdag

Och så ligger man äntligen i fas igen ^^.

Idag har det verkligen inte hänt någonting. På grammatiklektionen idag var det nästan lite för mycket information. Känns som att vår lärare ligger lite efter i schemat och försöker ta igen tiden. Vi har ju examen på torsdag så hon måste ju hinna med att förklara allt innan dess.
   Eftersom vi har examen på torsdag så måste jag plugga mycket. Vi har även fått sjukt många läxor nu på sista tiden så det är ganska mycket att göra.
   Har försökt plugga idag men det känns som att inget riktigt fastnar i huvudet. Hoppas att jag kan lära mig allt tills på torsdag =/.

Aja, nu ska jag sova så att jag kan lära mig mycket imorgon (förhoppningsvis) :P

God natt allihopa!
Elin


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hola mi corazon! Det händer ju något hela tiden för dig! Det var väl roligt för dig att träffa utbytestjejen, förstår jag. Och så får du en massa nya kontakter! Hoppas det går bra för dig på proven framöver! Sen gäller det att hålla kvar allt i hjärnkontoret! Har det klarnat för dig ang. de närmaste framtidsplanerna? Puss o kram! Morfar o mormor

2009-10-28 @ 08:42:38
Postat av: mamma

Nu var det mycket att läsa.Kul,kul!



Det var nog tur att vi inte kom den här veckan, med tanke på att du måste plugga så mycket nu.



Jag tog mig friheten att ändra ditt mobilabonnemang idag.Precis som jag så bytte jag även ditt till Snackis. Där ligger mån.avg. på endast 19 kr.Man ringer alla mobiler och fasta telefoner för 19 öre/ min. Sms kostar också 19 öre.Man får betala en engångsavg. på 99 kr då man byter, men jag tror du tjänar in den ganska snabbt. Hoppas du tycker att det var bra att jag bytte även åt dig.



Puss och kram <333 mamma

2009-10-28 @ 22:11:59
Postat av: Elin

Hola mis abuelos favoritos =). Ja, jag har bestämt mig för att åka hem. Känner att jag inte vill leva precis på gränsen när det gäller pengar =/



Ja, det var okej mamma. Men hade mitt andra abonnemang gått ut?...



<3

2009-10-29 @ 18:30:13
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0