29/10 torsdag

Idag var det ju examen i skolan. Som jag redan har skrivit så tyckte jag att det kändes ganska okej, särskilt med tanke på att jag inte alls kände mig säker inför examen den här gången. Fast jag vet inte.. ofta när jag känner att det har gått helt okej har det gått dåligt (eller vad jag räknar som dåligt). Hoppas i alla fall på det bästa =)

När jag kom hem från skolan åt jag upp resten av min tonfisksallad samtidigt som jag tittade på tv och pratade med Diana och Kina. Dianas pojkvän kommer med bussen klockan 20:30 ikväll så Diana har hoppat omkring hela dagen och varit jätteglad ;P.
   Sen bestämde jag mig för att jag faktiskt tycker det är roligare att åka med till Santander än att titta på mannen i tornet. Kina ville däremot inte följa med =(. Jag sms:ade därför till Isaac att jag ville följa med om det fanns biljetter kvar. Eftersom han köpte sin biljett imorse följde han därför med mig till stationen för att kolla om det fanns biljetter kvar. Som tur var fanns det det och därför ska jag åka till Santander imorgon klockan halv fem och komma hem på måndag på kvällen =). Måste sms:a Ivan och säga att jag inte kan komma på måndag. (Okej, mormor, mamma och kanske pappa som kanske överreagerar när ni läser det här: Ta det lungt.. han kommer inte låsa in mig något källarutrymme och aldrig mer släppa ut mig. Hehe, nej men allvarligt talat.. det finns ingen anledning att oroa sig).

Klockan åtta ska Stephanie komma hit och laga mat tror jag. Vet inte riktigt vad Kina och hon har planerat. Senare ikväll ska vi gå ut =).

Pussar och kramar i mängder <3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, lite oroligt känns det förstås att du ska ge dig iväg med en främmande karl.Det hade känts klart bättre om även Kina hade följt med. Men jag får väl lita på ditt goda omdömme och hoppas att han är reko. Men kunde ni inte ha åkt en annan helg så du kunde få se kyrkklättraren som du pratat så mycket om!



Pappa och jag blev också oroliga för Julia som precis skickade ett sms där hon skrev att hon fått hosta. Hon skrev att hon kunde räkna till 300 hostningar under de 6 tysta min. de hade i kyrkan.

Då ringde jag för att höra hur det var med henne.

Men hon bara skrattade och sa att vi måste förstå att det inte var hon som hostade 300ggr på 6 min. utan alla sammanlagt.



Jo, ditt abonnemang hade gått ut och var ju inte så fördelaktigt längre.



Du får ha det så trevligt i helgen. Jag skulle uppskatta om du kunde skriva ett inlägg om hans föräldrar har dator, så vi får höra att allt är bra. Annars kan du väl slänga iväg ett sms, por favor!!!



Var rädd om dig! Puss och kram<<333 mamma

2009-10-29 @ 21:55:48
Postat av: Mormor

Hola mi corazon! Hade du inte skrivit att vi inte behöver oroa oss hade jag inte alls blivit orolig, men nu ängslas jag väldigt mycket!!! Visst är det konstigt! --- I går invigde Morfar och jag Maxinge-slingan tillsammans med Pappa Ronny m. fl. politiker. Vi blev bjudna på köttsoppa med klimp och Loka-vatten. Därefter åkte vi till Coop, som fyllde 35 år och firade med kaffe och tårta. så du hör att vi är oss lika och utnyttjar alla gratis-erbjudanden. Ha det så bra och var väldigt rädd om dig tycker Morfar och mormor.

2009-10-30 @ 10:43:27
Postat av: Elin

Haha, jadå.. du har inte så mycket val nu mamma när jag är ganska många mil hemifrån. :P Men, men.. ni kan ju alltid lita på mig ^^ ;)

Haha, jaa jag tyckte att det lät konstigt att det bara skulle ha varit hon som hostade så pass mycket.

Jaha, okej. Det var ju bra att du bytte då :P

Ja, jag ska försöka slänga iväg något meddelande till er. =)



Hehe, ja det var ju inte meningen mormor. Anade lite att det kanske skulle bli så för någon.

Ja, men det är rätt gjort av er. Man ska utnyttja allting som är gratis :D ;)



<3



2009-10-30 @ 13:13:41
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: P

Hej på dig. Jag är inte orolig,för jag vet att du är vuxen nu och du kan (kanske) hantera vuxenlivet bra.

Ha en trevlig helg önskar jag, för här hemma är det kallt om kvällar och mornar,minusgrader.

Många kramar från P.

2009-10-30 @ 14:27:14
Postat av: Mormor

Det här är en kommentar till Pappa Ronny! Det var bra Ronny att du garderade med "kanske". Men Elin är nog trots allt i grunden en seriös tonåring. Det var allt! Kram! Svärmorsan.

2009-10-31 @ 10:33:25

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0