30/10 fredag

Hej, hej allihopa! Tänkte slänga iväg ett litet meddelande innan jag åker.

Gick hem tidigare idag från skolan för att hinna göra alla saker innan jag åker så nu har jag ganska gott om tid. Och nej jag skolkar inte.. sade till vår lärare i konversationen att jag inte kunde vara med på hennes lektion och det var helt okej efter jag hade förklarat varför. Hehe, inga problem när man ses som ordentlig ;P.
   Vi fick tillbaka våra prov idag och det gick faktiskt lite sämre än vad jag hade tänkt mig. Hon hade inte riktigt skrivit ut poängen men det var ungefär en åtta. Perfektionist som jag är vill jag gärna ha en nia eller tia.. men det var ganska okej för att inte ha pluggat så mycket. Tror att det är det sista provet jag gör som är det viktiga. Kina fick förresten precis lika många poäng som jag fick. Hehe, lite lustigt :P

Nu ska jag packa färdigt min väska (eller börja packa). Har fått låna Kinas väska i helgen eftersom hennes är större. Ska möta Isaac klockan kvart i fyra utanför dörren (det är så smidigt när folk bor nära). Vi ska gå lite tidigare till stationen för att se om vi kan byta en plats så att man sitter på ungefär samma ställe. Vet inte ens om det är samma buss :P

Ha det bra allihopa! Får se om jag kan skriva något meddelande därifrån, annars blir det på måndag eller tisdag.

Bamsekramar <3<3<3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas, som sagt, att helgen blir angenäm och att hans föräldrar är trevliga. Hur långt från Salamanca bor de?



Sms:ade Julia att du ska följa med Isaac till hans föräldrar, eftersom hon är den enda av oss som har träffat honom. Fick precis svar, hon skriver

" Jaha.Oj.Hon har blivit väldigt bra kompis med honom?"



Nu ska jag åka och hämta mina vinterdäck.



Puss och kram<3<3<3 mamma

2009-10-30 @ 13:53:02
Postat av: Mormor

Hola mi corazon! Vem är egentligen den där Isaac? Har han varit med på något foto? Är han spanjor eftersom föräldrarna verkar bo där? Många frågor! Och vad var det för tillställning ni skulle gå på? Jag har nog inte uppfattat det. Men efter helgen ska jag studera din blogg lite noggrannare! Det kan du skriva upp! Tusen pussar och kramar från Morfar o mormor.

2009-10-31 @ 10:25:47
Postat av: Elin

De bor i norra Spanien precis vid kusten.



Haha, jadu mormor. Det är inte lätt när man inte vet. Ja, han är spanjor och nej han har inte varit med pa nagot foto. Och tillställningen var en man som brukar klättra upp i katedralen i ett torn.



kramar

2009-10-31 @ 18:24:40
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fråga till! Går I. också i skolan? Eller hur har du tråffat honom? Mormor

2009-11-01 @ 15:04:16

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0