3/10 lördag

Det får bli en liten genomgång så här på efterhand:

Större delen av mitten av dagen var jag, Kina och Stephanie och handlade i affärer. Vi gick bland annat till "El Corte Ingles" som är ett stort nyöppnat köpcentrum här i Salamanca. Där hittade jag bland annat yoghurt i en större förpackning i mataffären ^^.
   Vi gick även till andra affärer och där hittade jag en tröja + att jag köpte några skor (eftersom mina andra snart har gått sönder).

Efter det gick Kina och jag hem och tittade på lite avsnitt av "True blood", som jag började titta på i fredags. Det är en serie som är väldigt lik Twighlightserien. Den här storyn gjordes däremot tidigare.

På kvällen kom Stephanie hit och lagade mat med oss. Därefter gick vi ut en stund på krogen. Däremot blev det att vi gick hem ganska tidigt eftersom Kina och Stephanie blev trötta.


Middag =)


Mums

Puss och kram, i Lappland bor det sannerligen en sam :P
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0