4/10 söndag

Idag har vi inte direkt gjort någonting. Mest varit inne hela dagen - tragiskt nog. Måste säga att jag mår lite dåligt över det. Skulle verkligen behövt göra något.
   Istället låg vi hemma och tittade på "true blood" hela dagen. På kvällen gick vi däremot ut och åt på den billiga kinarestaurangen.

Justja.. spelade även lite backgammon med Julia. Idag vann hon tre gånger i rad! Förstår inte riktigt hur det gick till :P.

Väldigt kort inlägg för idag, men det har ju inte hänt så mycket heller.

Imorgon är det nya klasser i skolan som gäller ;)

God natt allihopa! <3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag ändrat era flygbiljetter så ni åker kl.15.30 samma dag(19/12). Ni måste mellanlanda i Barcelona då de inte har något direktflyg den dagen. Ni kommer till Arlanda kl.22.40. Hon skickar de nya biljetterna till din hotmail. Hoppas det blir bra. Puss o kram mamma

2009-10-05 @ 10:26:06
Postat av: Mormor

Hej Elin! Har det inte hänt något för dig! Här händer det en hel del! På f.m. var jag i kyrkan. På kvällen blev vi bjudna hem till dig (synd att du inte var hemma!) på oxfile. Mums! Sen spelade vi kort och Pappa Ronny vann! Mamma gick ifrån när "Ensam mamma söker" började. Tror väl hon skall få lite tips, stackars lilla Mamma, som inte förstår sitt eget bästa!!! (Förlåt Agneta ifall du läser det här! men det bara slank ur mig!) Puss o kram lilla bomullstuss! Mormor o morfar.

2009-10-05 @ 10:29:52
Postat av: julia :)

Nu har jag läst ikapp, förlåt för att jag är så seg!!



Jaa, jag var verkligen grym på backgammon! :o :D otroligt!!

2009-10-05 @ 21:11:51
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: julia :)

och fortfarande mormor, det måste vara "kram och puss bomullstuss" för att rimma! :P

2009-10-05 @ 21:12:29
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, va bra. Tack så mycket mamma! :D <3



Ja, men mormor.. Det händer tillräckligt med saker här nere tycker jag. Så det gör ingenting om jag inte gör något på en helg :P



Jaja, du var grym :P även fast du bara vann med typ ett slag hela tiden...



<3

2009-10-05 @ 23:52:26
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0