10/10 lördag 2

Igår var Kina och jag på köpcentrumet en liten bit utanför själva staden. Jag köpte tre tröjor på mango-outleten och en tunnare jacka på en annan affär. Det gick på ungefär 35 euro, varav jackan stod för 30 av dem. Tror jag ska skicka hem jackan med mamma, Anita och Julia eftersom det mer är en sommarjacka än en hösjacka, men får se. Risken är ju stor då att Julia försöker sno den.
   På vägen dit tog vi bussen men på hemvägen orkade vi inte leta efter hållplatsen så vi gick hem. =)

På kvällen träffade vi Katarina från Holland och hennes kompisar. Satt hemma hos en av dom och pratade ganska länge innan vi gick ut. Pratade ganska mycket på kvällen med en som heter Sophie och kommer från England. Jättetrevlig hon också =). Kina hade ont i huvudet och tyckte inte att det var så roligt så hon gick hem tidigare än va jag gjorde.



Salamanca - på vägen hem från köpcentrumet

Katarina och Sophie =)


Pussar och kramar från mig <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken vacker bild du tagit på Salamanca. Det ser ut som sagoby!



Vad många trevliga vänner ni verkar ha fått. Hoppas vi får träffa några av dom.



Idag har jag växlat pengar och köpt skor o en kjol. Vi har nästan packat klart Julia och jag. Just nu är hon i Gula villan och lyssnar på band. I ett sjunger Emmie.



Pappa hittar inte brevet med ditt spanska mobilnummer. Kan du skriva det här?



Puss o kram. Vi ses snart! Mamma

2009-10-11 @ 19:44:01
Postat av: Anonym

Håller med Mamma! Verkligt vackert foto! Och snart kommer svenskpatrullen ner! Lyckostar! Kram och puss vårt hjärtas dam! Morfar o mormor

2009-10-11 @ 20:26:15
Postat av: Anita

Oj oj har mina reskompisar redan packat..... Själv har jag just packat upp, kom hem från Eneklev för en stund sen. Det var en härlig helg och fantastiskt fin brygga. Tog en massa kort på den förstås. Jag stod på den också, och satt i solen och åt lunch på den!!

Undrar vilken sorts kläder man ska ha, är det läge att packa lite sommaraktiga saker, tro? Vad har ni för temperatur ungefär nu?

Det ska bli jättekul!!

kramar från Anita

2009-10-11 @ 21:33:47
Postat av: julia :)

jackan är min nu och det finns INGET du kan göra åt det XD :D skoja.. :P jag ska inte använda den

2009-10-19 @ 21:16:37
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, ja Julia.. bäst för dig att du skämtar ;P

2009-10-19 @ 22:45:17
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0