12/10 måndag

Nu är jag sjuukt trött. Har precis öppnat för Stephanie så nu kan jag äntligen sova. Ville verkligen sova innan men jag hade kommit på att Stephanie inte hade mitt nummer ikväll av flera anledningar. Därför fick jag snällt hålla mig vaken för att inte väcka alla andra. Stephanie hade ju varit tvungen att ringa på portklockan tills någon öppnade (hade med största sannolikhet inte varit jag eftersom mitt rum ligger längst ifrån ytterdörren och portklockan).
   Förvånad blev jag däremot när hon väl ringde på min mobil. Förstod inte riktigt hur hon hade fått mitt nummer. Senare förklarade hon däremot att Senaka och Yunko hade kommit till hennes bar, så hon hade tagit numret från dem. Om jag bara hade vetat det innan så att jag hade kunnat försöka sova!

Stephanie var även tvungen att låna min mobil till väckarklocka, eftersom hon inte kan sätta på sin, så nu kommer jag att sova bort hela dagen imorgon. Hon har även lånat min filt så det blir till att sova med mjukisbyxor om jag inte vill frysa. Har verkligen problem med att sova med bara något tunt över mig om det inte är riktigt varmt vill säga =(

Hoppas att jag somnar på en gång och att jag vaknar ganska tidigt imorgon.

God natt allihopa! <3
Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars vår lilla Elin, vad du missköter din sömn av olika anledningar! Hoppas du inte får sovstörningar! Är det Stephanie som har så långt hem och får övernatta hos er? Eller bor hon där på riktigt? Nu har Morfar och jag haft vår morgongymnastik efter många timmars nattsömn. Här ser du två som sköter hälsan! Puss puss! Morfar o mormor

2009-10-12 @ 09:29:46
Postat av: p

Hej Elin du måste vara trött för du skriver lördag den 12 på ditt brev.

Idag är det måndag den 12 okt.

Snart har du gänget därnere och du behöver vila innan dom kommer.

Själv har jag ledigt denna vecka för att ta hand om Ludde.

Ha det bra kramar från mig.

2009-10-12 @ 20:13:33
Postat av: Elin

Ja, hon har ganska långt hem men hon sov här för att lätt kunna komma till bussarna till Madrid på morgonen. De andra bussarna börjar nämligen inte gå så tidigt.



Haha, ojdå det märkte jag inte. Va skönt att vara ledig den här veckan pappa ^^



<3

2009-10-12 @ 21:45:59
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0