28/10 onsdag

Igår gjorde jag saker nästan hela tiden. När jag kom hem från skolan ställde jag mig och gjorde tonfisksallad för både igår och idag. Jättegod blev den (speciellt med ceasardressing=köpt) =).
   Efter det pluggade jag en liten stund och sov i ungefär en halvtimme, eftersom jag var väldigt trött. Därefter gick jag till familjen. Den här gången var de inte hemma när jag ringde på men som jag anade hade det blivit lite förseningar vid hämtandet från skolan. Karla hade nämligen velat stanna kvar och plocka blommor ;P. Så söt så!
   Eftersom båda barnen var ganska trötta tyckte Pilar att det var bäst om vi tittade på en svensk film. Vilket i sin tur ledde till att jag typ inte gjorde någonting. Men, men.. det är ju alltid bra att få pengar för att kolla på film :P. Hehe, justja.. när vi satt i soffan och tittade på filmen vände sig Karla till mig och sa "anledningen till att jag var ledsen förut var för att jag ville stanna och plocka blommor". Hur sött var inte det? Att hon kände att hon behövde förklara för mig varför hon var ledsen =). Jag svarade något i stil med "Ja, men ibland måste man vänta lite med att plocka flera. Ibland räcker det med att bara plocka några styckna".

När jag kom hem lagade jag köttfärssås och spaghetti och därefter satte jag mig ner och pluggade lite till. Klockan 21:30 hade jag däremot bestämt med Isaac att vi skulle titta på film. Det blev Hancock. Hade inte sett den tidigare och blev faktiskt ganska överraskad över att jag tyckte att den var helt okej =). 

Isaac frågade även om jag (och Kina) ville följa med till hans föräldrar den här helgen (han har frågat tidigare också). Sade att jag skulle tänka på det tills idag. Jag har länge velat resa lite i Spanien men just den här helgen är det ju mannen som klättrar upp i katedralen. =/

Puss och kram
Elin


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0