2/10 fredag

Ännu ett sent inlägg ;).

Idag har jag inte riktigt gjort något särskilt. Har tagit det ganska lungt eftersom jag har varit ganska trött. Nu på kvällen lagade däremot Kina, jag och Stephanie mat. Vi hade först tänkt att göra något typiskt från Skandinavien men vi orkade inte riktigt komma på något ikväll så det fick bli köttfärssås istället :P. Vi tittade även på "the ugly truth".

Vi fick tillbaka examen idag och det gick ganska bra tycker jag. Jag fick 9/10 poäng (Kina fick 8,5/10 så det var inte så stor skillnad). Men det roligaste var att han vände sig mot mig, innan han delade ut proven, och sa "din uppsats var verkligen perfekt. Fantastisk". Blir man inte glad av att höra sånt? :D Särskilt eftersom jag inte hade gått in så hårt för att plugga till provet för att hinna vara lite mer med pappa.
   Jag var inte hundra på att det jag skrev skulle vara grammatiskt rätt men tydligen var det värt att jag skrev det ^^.

Imorgon ska Kina, jag och Stephanie gå och kolla i ett sort, nyöppnat köpcentrum. På kvällen ska vi troligen gå ut.

God natt alla bloggläsare (även fast ni troligen redan sover)!
Pussar och kramar från mig <3
Elin

Kommentarer
Postat av: Mormor as usual

Grattis till berömmet för uppsatsen! Ikväll är Morfar och jag bjudna hem till Storängsvägen för att få höra om Pappas äventyr i Spanien. Det skall bli roligt! Hej så länge bomullstuss! Mormor

2009-10-04 @ 15:18:47
Postat av: mamma

Tänk vad du är duktig som gör så bra ifrån dig på provet fast du inte haft så mycket tid att plugga!!



Nu har mormor o morfar varit här och ätit middag+ spelat kort. Pappa berättade om sina äventyr i Salamanca.



Om du vill att jag ska kolla din flygbiljett så skulle jag vilja ha ditt bokningsnr.



Ha det bäst! Kram mamma

2009-10-04 @ 20:53:04
Postat av: mamma

Enligt din biljett så åker ni ju från Madrid kl.8 och mellanlandar bara i Barcelona.Är inte det okej?

2009-10-04 @ 21:54:37
Postat av: Elin

Va trevligt att ni spelade kort! Tycker det har blivit lite dåligt med det sen jag åkte.



Men mamma... Jag förklarade ju hur det var. Bussen går inte härifrån förrän klockan sju på morgonen och vi skulle tycka det var skönt att slippa åka till Madrid kvällen innan. De kanske har någon avslutningsfest. :P

2009-10-05 @ 01:34:43
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0