7/10 onsdag

Hej allihopa! =)

Har nyligen ätit ett eget påhitt med ägg, mjölk, couscous och sås. Ganska gott var det faktiskt men jag hoppas inte att äggen var dåliga (vi har haft dem ett tag) så att jag blir sjuk.

Nu är Dianas (vår lägenhetskompis) kompis här. Hon kom igårkväll så det här är första riktiga dagen. Hon verkar hur som helst vara väldigt trevlig.

Kina har ju länge haft problem med ett sår vid munnen och på senaste tiden ett sår på armen. Har nu fotograferat det för att fråga Ivan om han vet vad det är och vad hon ska göra. Det som är lite oroväckande är att det i princip är samma typ av sår på båda ställena. Får se vad han säger.. kan skriva ett inlägg när jag har varit där och berätta vad han sa.

Kram och puss, jag tror jag spanar en dammtuss. :P <3
Elin

Kommentarer
Postat av: julia :)

Oj, stackars Kina! :o



Haha, diggar dammtussen ;)

2009-10-07 @ 16:45:04
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa, stackars henne :(



Tackar, tackar ;) :)

2009-10-07 @ 23:38:14
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0