9/10 fredag

Hej, hej =)!

Är lite trött och funderade på att sova en liten stund men bestämde mig för att skriva ett inlägg först. Var faktiskt ovanligt pigg när jag vaknade imorse, och detta var trots att vi gick ut igår (^^).
   Kina kände ju först inte för att gå ut igår men sen när jag kom hoppandes in i hennes rum och sade att jag hade tråkigt sade hon att vi kunde gå ut och fika. Det slutade med att vi gick ut på krogen. Men väl där så hade vi väldigt roligt. Vi träffade ett holländskt gäng från skolan, som vi har träffat förut, och slog sällskap med dem. Jag gillar speciellt mycket en som heter Katarina i det gänget. =)

Ikväll ska vi gå ut och äta tapas med Yunko och Senaka (två personer från klassen), eftersom det här är deras sista kväll här i Salamanca. Stephanie, vår gamla lärare och några andra ska också hänga med.
   Efter att vi har varit ute och ätit tänkte Stephanie, jag och Kina gå hem hit och äta lite chokladmousse som Stephanie skulle göra. ;)

Den här helgen är det tre dagars helg, eftersom det är Spaniens nationaldag på måndag. Ska förbereda en muntlig presentation (15-20 min) tills på tisdag så jag ska plugga ganska mycket. Får se vad annat vi hittar på ^^.

 


Inte så farligt som det ser ut mormor :P

Ha det bra!
Kramar från mig <3 


Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0