Morgonen 2/10 fredag

Nu har pappa akt :´(
Det är verkligen trakigt. Tycker det har varit riktigt treligt att ha honom här sa jag kommer att sakna honom nu =(. Hoppas det gar bra för honom att ta tunnelbanan och flyget. Skrev en ganska lang beskrivning till honom igar, sa jag hoppas att den hjälper. Vill ju inte att han ska virra bort sig i Madrids tunnelbanesystem!

Nu ska jag ga iväg till klassen. Vi kanske far reda pa resultatet fran examen igar =/

Kram och puss, hoppas pappa inte missar sin buss ;P
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att det känns tomt efter pappa, men det är roligt för er båda att ni haft en sån trevlig vecka:)

Jag hoppas också att det går bra för pappa att hitta till flygplatsen.Men han åker ju i väldigt god tid - som alltid;) Ska hämta honom kl.22 på Arlanda ikväll.

Om du saknar mormors dagliga kommentarer så beror det på att hon har åkt till Märta. Hon ska fira henne på födelsedagen imorgon.

Själv ska jag jobba med Anna i helgen.



Nu får du passa på att vila upp dig i en och en halv vecka innan nästa besöksgäng dräller in:)



Puss och kram<3 mamma



Ps. Jag blev lite chockad när jag märkte att de hade dragit pengar för Anitas biljett från mitt konto. Konstigt bolag det där Spanair!!

2009-10-02 @ 10:48:15
Postat av: Anonym

Jag skall som sagt åka till Märta men jag hinner skriva en liten kommentar först. Förstår att det blev tomt efter Pappa, men nu fär Kina ha dig för sig själv tills nästa gäng kommer. Jag kommer inte hem från Märta förrän i morgon kväll. Ha det! Puss o kram! Mormor och morfar.

2009-10-02 @ 11:28:39
Postat av: p

Nu kan du koppla av, för jag sitter nu framför datan kl 23.10.

Jag har haft det bra hos er därnere och jag längtar tillbaka till livet där. Jag tittade på termometern den står på noll grader och imorgon skall det bli blött från molnen kul va.

Jag är lite trött efter alla resor Bussen, tunnelbanan,Flyget.

Ha det bra tills vi hörs. Kram från mig.

2009-10-02 @ 23:19:48
Postat av: Elin

Mamma, bokade ni biljetterna på samma gång eller tog ni dem i olika omgångar? Annars är det ju inte så konstigt om de drar på samma konto.



Hoppas du får det roligt hos Märta mormor (eller har haft roligt) =)



Va bra att det gick så bra för dig att resa pappa. Ja, det var lite skillnad på temperatur :P Förstår att du är lite trött nu. Jag är ganska trött även fast jag inte har gjort något :P



<3

2009-10-03 @ 00:28:05
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen! Ja. jag hade det roligt med c:a l3 - l4 tanter. Alla tyckte jag verkade ovanligt pigg för att ha genomgått operationen . Karin och pojkarna var också där. Märta fick många presenter och blommor. Från Uppsala åkte jag med ett mycket fortgående tåg med två våningar. Det stannade bara i Arlanda. So long bomullstuss!

2009-10-04 @ 15:26:26
Postat av: Elin

Trevligt det låter mormor =) Ja, du är pigg som en mört ;)

<3

2009-10-05 @ 01:42:24
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0