12/9 lördag

Idag har vi jag, Kina och vår lägenhetskompis Diana varit och handlat. Kan lägga ut en bild på mina saker senare. Temperaturen var 28 grader så nu börjar det nog bli lite kallare. Tror däremot ändå att Kina och jag ska gå och sola imorgon i någon park.

Glömde även att pappan hörde av sig igår och fågade om det gick bra att jag jobbade på måndagar och onsadagar från klockan 18:00-19:00. Sade att det var perfekt för mig, vilket det är.

Nu ska Kina och jag gå ner till affären som stänger vid nio och köpa lite saker till vår middag - fyllda baguetter ^^. Senare ikväll funderar jag på att gå till en marknad här i närheten och titta lite. Har däremot lite ont i ryggen (träningsvärk tror jag) men tror ändå att det är trevligt att gå ut lite.

Skriver kanske ett till inlägg sen..

Kramar från mig <3
Elin

Kommentarer
Postat av: P

Hej Elin. Jag tycker att det är kul att du har det bra.

Kul att det finns att göra för er båda, som att gå på konserer, äta mat, träna, gå till skolan,och att bara kunna tänka på sig själv.

Jag undrar om du kan köpa ett telefonkort för ca 100 svenska kr, och skicka hem det till mig i ett vanligt kuvert, för det tar ca sju dagar från Spanien till Sverige.

Jag har varit på Haningedagen träffade Sara och hennes familj. Jag pratade i Haninge-Radion om bokbussen.

Träffade många kompisar till er och dom var lite avundsjuka på er.

Ha det bra kommer om två veckor. Hälsningar P.

2009-09-12 @ 21:56:50
Postat av: mamma

Vad bra att du fick jobbtider som passade dig perfekt!

Skönt att höra att du mår bra nu. Själv blir jag trött av minsta ansträngnig.Men det är bara att ligga lågt tills man blir bättre.

Puss <3 (hittade tecknet)mamma

2009-09-12 @ 22:11:35
Postat av: Tobias

Haha bara 28 grader :O

2009-09-12 @ 22:58:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Elinpelin! Så roligt att du är så flitig att skriva! Det är så roligt att läsa om vad du gör, men jag börjar bli orolig att pengarna snart är slut. Du verkar shoppa så mycket, det ena tjusigare än det andra. Men du är nog i alla fall en god ekonom, tror jag. Puss o kram! Mormor

2009-09-13 @ 14:39:44
Postat av: Elin

Pappa jag har varit nere i affären flera gånger för att köpa ett till kort men de är slut för tillfället. Däremot borde de få in dem imorgon, så jag ska gå och kolla då.

Roligt att det hände så mycket för dig på Haningedagen ^^.



Jag är inte alls frisk än mamma.. varje gång jag tror att jag börjar bli bättre så går det tillbaka. Men jag vill ändå inte fråga Ivan än. Om det håller i sig en vecka till så kanske jag gör det.



Jadå, mormor. Jag är en finfin ekonom. Har total koll på mina pengar ;)



Ja, Tobias.. det är ganska kallt :P

2009-09-13 @ 18:39:21

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0