17/9 torsdag

Så.. dagens inlägg. Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag hade ganska svårt för att få en bra sömn natten som var och jag vaknade typ varje timme. Därför var jag ganska trött när jag kom hem från skolan. Bestämde mig för att sova en liten stund som så klart resulterade i att jag sov bort ett antal timmar nu på dagen. En sak som jag också anade när jag gick och lade mig :P.

Nu på kvällen ska Stephanie komma hit en stund innan vi ska gå ut (vet inte om jag hänger med, eftersom jag fortfarande har ganska ont i halsen). Hon ska även sova över här efter vi har varit ute. Egentligen får man inte det och om skolan får reda på det kan de avboka resten av tiden som man har kvar här. Däremot är det ju inte som att de går och kollar klockan två på natten.
Anledningen till att hon vill sova över här är att hon bor i utkanten av Salamanca och skulle vara tvungen att ta taxi hem på natten. Hon har nämligen inte hyrt en lägenhet av skolan, utan bor hos några bekanta. Det är ju däremot smidigt för Kina och mig, som nästan bor i mitten av staden. =)

Kramar från mig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du visste vad vi har längtat efter att få höra av dig! Du har skämt bort oss med att du skrivit varje dag. Nu blir jag jätteledsen att höra att du har ont i halsen fortfarande. Nu måste du tala om det för "din" läkare sä du fär medicin. Du får inte gå så längre! Och ingen kroppsansträngning förrän du är helt bra! Puss puss! Mormor

2009-09-18 @ 09:01:51
Postat av: mamma

Jag håller med mormor, det är nog dags att kolla upp ditt "halsonda" nu. Du har ju haft det i snart tre veckor!

Själv börjar jag må bättre. Så efter Luddepromenaden ska jag åka till Sholeh och äta lunch med mormor,morfar och Janne. Sköt om dig!

Puss och kram mamma

2009-09-18 @ 10:57:03
Postat av: P

Jag tycker du inte ska känna efter hela tiden om du har ont där eller här. Har du feber eller är slö, ta det försiktigt. Jag själv har haft ont i halsen till och från ca 14 dagar nu, och jag lider inte.

Jag håller på att ladda för flygresan nästa söndag, ner till er. Tänk efter om du behöver något ner till dig. Vintern är snart här, kanske en varmare jacka. Vill du att jag ska handla något matnyttigt med mig från Ica.(hårt bröd, kaviar,eller vad du längtar efter).

Ha det bra från en som lever för hälsan och inte har några bekymmer för halsont.

2009-09-18 @ 19:57:50
Postat av: Elin

Va roligt att ni följer bloggen så mycket =)



Nej, jag håller med pappa. Ovanligt att det är pappa som säger att man inte ska bry sig så mycket :P.



Va trevligt med lunch på Sholeh - hoppas det smakade bra ^^.



Ja, jag håller på att tänka ut en liten lista med saker som jag vill att du ska ta med dig. Däremot har jag ju ingen varmare höstjacka och jag tror att min vinterjacka är aningen för varm. Tänkte försöka hitta en här.

Kan även berätta att jag skickade telefonkortet igår, så jag hoppas att det hinner fram i tid =/.



<3

2009-09-19 @ 00:53:37

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0