19/9 lördag

Hej allihopa! Ledsen att de inte har blivit något inlägg alls den här helgen men det beror på att grannen, vars Internet vi använde, har satt ett lösenord på det. Därför kan vi inte komma åt Internet nu i lägenheten. Det i sin tur innebär att jag inte kommer kunna skriva några inlägg på helgerna eller använda skype (om jag inte köper några speciella hörlurar med mick, så att jag kan använda det i skolan).

Kina och jag var och tittade på vad Internet kostade och jag kan säga att det var ganska dyrt. Första månaden kostade det ca 1000 kr och sen kostade det 500 kr i månaden. Även om vi skulle dela summorna på tre så vet jag inte om jag tycker att det är värt det. Kina har däremot att hon nästan tänkte köpa det ensam, även om inte Diana och jag (och kanske tjejen från Japan) ville vara med. Hehe, något som jag tycker är lite roligt… igår när vi var ute sa hon att hon hellre tog en macka hemma än att köpa någonting ute för typ 2,5 euro, eftersom hon ville spara pengar. Det är en ganska stor skillnad mellan summorna. Hur som helst slutade det igår med att jag köpte mat ute själv igår (fast hon satt bredvid). Jag tog sallad med färskpressad apelsinjuice - riktigt gott =).

Igår gick vi även och tittade i andra affärer. Köpte tre plagg igen: ett linne för 1,99 euros, en kavajväst för 5 euros och en vit skjorta för typ 14,95 euros. Det var alltså bara skjortan som var dyr. De andra var på rean ;). Kina undrade varför det alltid var jag som hittade de snygga billiga kläderna ;P.

Sen var det mest slappardag igår. Vi åkte alltså inte till Portugal som ni kanske förstår. Det har ju legat stora regnmoln över Spanien och Portugal så jag tror inte det skulle varit så fint väder. Istället kollade vi på lite filmer på kvällen.

Idag ska Stephanie komma över och så ska vi laga middag och titta på film tillsammans. Till dess tror jag att jag ska läsa lite i Twighlight och skriva en lista över allt som jag vill att ni ska ta med er.

Pussar och kramar från mig ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt att shoppa billigt :D

2009-09-22 @ 11:51:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid ;)

2009-09-22 @ 17:58:24

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0