20/9 söndag

Söndagens inlägg kommer här:

Idag har det varit en jättefin dag här i Salamanca =). Kina och jag gick därför ut och köpte lunch/middag på ett café precis utanför plaza mayor. Dock var det inte särskild god mat :P. Därefter gick vi och lade oss i solen på torget i ungefär en timme (jätteskönt). Upptäckte däremot tyvärr att det hade fastnat gammalt tuggummi på mina jeans när vi resta oss upp =(.

Därefter gick vi och mötte Stephanie vid skolan, eftersom vi tänkte handla mat på affären mitt emot. Affären var däremot stängd på söndagar (något som jag sa till Kina igår :P). Vi gick då till affären 50 meter från vår lägenhet, som har öppet 24-7. Tyvärr hade den inte allt som vi ville ha till våra tacos. Ingen av oss var däremot särskilt hungriga så vi valde istället att göra en jättestor fruktsallad att dela på (jättegott). Köpte även lite andra saker att ha och äta till filmen.

Måste säga att kvällen har varit riktigt trevlig ^^.

I övrigt så har jag läst lite i min bok. Det går bättre och bättre men det är fortfarande jättefrustrerande när man inte förstår någonting av ett helt stycke!

Haha, kan även berätta att en av Stephanies kompisar i Danmark tyckte jag var jättesöt på fotona på facebook och därför ville följa med ner hit om Stephanies pojkvän hälsade på henne :P.

Inte så bra inlägg idag men, men.. Det får ni ta när jag skriver inlägget mitt på natten igen :P

Pussar och kramar från mig <3

Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, nej Elin, ingen dansk-man, som man inte förstår! Då skall han vara supersuper men inte supa! Passa dig noga för en kille som bara går efter utseendet! F.ö. var vi hem till din familj i lördags. Det var väldigt tomt efter dig! Men Julia skötte protokollskrivningen utmärkt och vi var snälla som vanligt och tog de sista platserna så de som ville vinna fick göra det! Puss puss! Mormor

2009-09-21 @ 14:54:46
Postat av: Anonym

Hehe, nej mormor.. det ska mycket till om jag skulle vilja ha nagon som man inte förstar :P.



Va bra att hon klarade av mitt uppdrag nu när jag är borta^^. Men mormor, du kan inte inbilla mig att ni offrade er. Om jag inte minns fel sa brukar ni (speciellt du) vinna ganska ofta. Men det sa klart.. nagon maste ju komma sist nu när inte jag är där och kan ta sistaplatsen ;P.



pussar oh kramar <3

2009-09-21 @ 19:41:56
Postat av: Julia :)

Haha, vilka roliga disskusioner då :P

förresten tyckte jag det lät jätteroligt med att tuggummit fastnat på byxorna XD men förstår att det var lite jobbigt.

puss

2009-09-21 @ 22:04:42
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, skadeglädje är den enda sanna glädjen? ;P

2009-09-22 @ 17:59:34

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0