22/9 tisdag

Det får bli ett snabbt inlägg idag. Ska alldeles strax springa iväg till gymmet för att gå på ett aerobicspass. Vet inte riktigt hur bussarna går men annars kan vi ta bussen, för idag är alla bussar gratis här i Spanien. Det är för att folk ska lämna bilarna hemma, men det är typ ändå lika många bilar här på gatorna.

Stephanie, jag och Kina har ganska nyligen tittat på Kalle och chokladfabriken. Haha, blev hur sugen som helst på choklad efter den :P Vi åt också pasta med köttfärssås. Jättegod måste jag säga att den blev =).

Men nu tror jag att jag måste springa iväg och hämta mina träningssaker.

puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: P

Vad du har mycket att göra. Du verkar ha kul där nere. Jag vill påminna dig att du bör tänka efter vad jag ska ta ner, innan väskan är full.

Jag undrar vad det kostar med Bussen till Salamanka från Madrid.

Idag har jag plockat svamp och det blev två påsar.

Kyrkovalet FOG fick ett mandat till, så dom skall ha fest med tårta den 28 sep, jag får väl festa där nere.

Ha det bra hälningar P.

2009-09-22 @ 18:59:41
Postat av: Lena

Håller med pappa Ronny, ni verkar ha fullt upp och allt låter hur kul som helst.



Kan rapportera att buggkursen gick bra idag, vi snurrar hit och dit och det är riktigt skoj. Snart kan jag hänga med Agge och Julia ut på dans.



Vilket gulligt litet rum du har förresten.



Kram från gudmorsan Lena.

2009-09-22 @ 22:18:43
Postat av: mamma

Vad smart att de har dagar då man åker gratis buss, det borde vi också ha här hemma.

Kul med aerobicspass! Själv ska jag åka på frikis & svettis danspass ikväll. Jag njuter av att vara frisk och orka göra såna roliga saker!

Anita och jag är glada att vår rektor inte blev sur då vi berättade att vi ska ta ledigt och åka till Spanien båda två.

Puss och kram <333 mamma

2009-09-23 @ 18:17:05
Postat av: Elin

Ja, jag tycker att vi gör ganska mycket, men inte Kina. Har kommit fram till att hon inte skulle överleva pa Aland :P.



Bussen kostar 17 euro enkel resa pappa. Skickar en liten lista pa mejlen. Du vet castlin@...



Va roligt att det gar bra för dig Lena. Ja, men har inte dansen stängt nu pa vintern? Men ni kan ju alltid aka till Mälarsalen ;)



Hehe, det var för väl att han inte blev sur ^^. Ja, va roligt att du är bättre nu mamma =) Roligt att du använder tecknet sa mycket :)



<3

2009-09-23 @ 19:39:43

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0