28/9 måndag

Idag har jag inte alls hunnit vara mycket med pappa. Vi möttes klockan 10:00 vid Vodafone för att fixa hans kortet, som inte hade blivit aktiverat. Detta var trots att hon som jobbade i affären när jag köpte det sade att hon hade fixat det. 
   Sen följde jag med till pappas lägenhet och hämtade mina saker (vilket var typ halva hans resväska :P). Han följde sedan med till min lägenhet och lämnade dem. Hehe, han kunde även inte låta bli att fixa vår gnisslande ytterdörr och torka bort lite olja som han tyckte var alldeles för nära spisen ;P =).

Tyvärr kan jag inte träffa honom förrän klockan halv åtta ikväll, eftersom jag ska gå till familjen ikväll. Däremot ska jag inte gå dit på onsdag. Känner mig så elak mot honom när jag går dit nu ikväll.

Jag har även ganska mycket läxor den här veckan. Ska prata om något i 10 minuter på klassen på onsdag och på torsdag har vi examen i grammatiken. Men, men.. jag pluggar på nätterna. Jag kan ju inte slösa bort tiden med pappa på att plugga hela tiden.

När vi möts ikväll ska vi gå ut och äta på någon restaurang.

Nu måste jag tjila iväg till familjen. Ha det bra allihopa! =)
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

O, så roligt läsa om och se bilder på när Pappa kom ner. Stackars han som fick vänta så länge! Snällt av honom att bjuda på mat. Men han är alltid så generös! Förstår att han tyckte om Salamanca. I dag när jag var ner i vårt HSB-bibliotek hittade jag en bok som hette "Arvet från Salamanca" av Dorothy Eden, som jag naturligtvis lånade, Ser fram mot fortsatt rapport från Pappas besök. Hej svejs så länge! Mormor

2009-09-28 @ 18:52:11
Postat av: Ulla och Lena

Hej på er,



Kul att du kommit fram ordentligt Ronny, vilka äventyr med att dra resväskan runt hela Madrid, låter som om ni har det mysigt och bilderna ser kanonfina ut med soligt väder.



Ha det toppenbra, kramar från Ulla och Lena

2009-09-28 @ 19:22:08
Postat av: mamma

Hej på er! Vad roligt att redan kunna se bilder på dig och pappa tillsammans i Spanien. Jag blir också glad att höra att pappa var så nöjd med sitt hotell!

Hoppas han har det mysigt på dagarna,fast du inte kan vara med honom då.

Det är klart att han måste fixa lite saker i lägenheten, han gillar ju sånt.

Jag ser precis som mormor fram emot att få läsa om er gemensamma vecka.

Hälsa pappa. Puss och kram<3 mamma

2009-09-29 @ 21:32:10
Postat av: Tobias

Hoppas ni har det bra :)

2009-09-30 @ 00:35:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0