18/9 fredag

Idag har det varit ganska sent.. en aning mycket festande igår =/. Kom hem klockan fem på natten och då gjorde vi läxorna (inte så bra resultat på dom :P). Torsdagar är "festdagen" här nere för alla studerande.
   Stephanie sov även över här, eftersom det är jättekrångligt för henne att komma hem och att hennes mamma verkligen inte ville att hon skulle åka hem ensam. Hon råkade däremot säga på lektionen idag att hon hade sovit över här.. (inte så bra med tanke på att man inte får ha det) men jag tror inte att läraren brydde sig så mycket. Tror kanske att de förstår också att hon inte ville åka hem ensam mitt på natten.

Efter skolan blev det att jag sov i fyra timmar, eftersom jag var helt slut. Den första 1½ timmen blev det inte så bra sömn. Hehe, drömde jättekonstiga drömmar om typ Nallemaja i Bamse :P.
   Sen har det även blivit två filmer idag. En som Kina hade på datan och sen Harry Potter 3 på TV:n nu på kvällen.

Passar även på att ladda upp lite bilder nu på natten, eftersom Internet fungerar lite bättre nu. =)


Kina och jag på en shoppingrunda ;P



Paellan från matlagningskursen


De flesta från Kinas och min klass + några andra (efter att vi har ätit vår paella ;) )


Clemence (en tjej från klassen) - har blivit expert på att göra sangría. Tyvärr åker hon hem idag =(


Jag och de två blondinerna =)


Jag på Plaza Mayor för typ en vecka sedan


Och slutligen en bild på mitt rum =)

 

Pussar och kramar i mängder <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

Snygg bild på dig på Plaza major :D

2009-09-19 @ 11:14:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller med Tobias. Roligt med många bilder, ni verkar ha det det riktgt trevligt!Fint på rummet har du också! Häftiga brillor!

Det låter inte som att du hade någon mardröm iaf.

Idag har vi ännu en fin höstdag här hemma. Jag har orkat mig ut i skogen med pappa. Vi saknade dig! Julia med, för den delen. Hon är på ledarutbildning i S:t Eskil. Sov hos Elise på Dalarö och åkte direkt dit. Saknade även svampen! Det fanns inte så mycket som jag hoppats och trott på. Men vi fick ihop så det räcker till köttgrytan ikväll. Mormor och morfar ska komma hit och äta o spela kort förstås!

Stannade vid Vegabaren och åt hamburgare.Det var länge sen för min del. Men de var som alltid goda!

Massor av pussar o kramar i retur <3 mamma

2009-09-19 @ 14:05:46
Postat av: Anonym

Elinpelin! Här kommer en liten uppsträckning! Har du åkt till Spanien för att festa? Du förstår väl att du inte mår bra av detta nattsudd! Lyd nu en vis kvinnas råd och gå och lägg dig på kvällarna! F ö puss o kram som vanligt men tänk på vad jag sagt! Mormor och morfar

2009-09-19 @ 14:15:38
Postat av: Julia :)

Kul att se lite bilder. Riktigt snygga i brillorna båda två ;)

Jag har varit och röstat nu för första gången. Pappa tvingade mig och mamma.



Puss <3

2009-09-20 @ 20:22:57
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackar, tackar för komplimangerna ^^.



Va roligt att gå ut i skogen, men tråkigt att det fortfarande inte finns så mycket svamp. Ni får ju plocka så att jag också kan få när jag kommer hem ;)



Ja, men mormor. Lite fest är faktiskt okej tycker jag :P. Bara det inte blir till en vana ;)



Julia, det är så klart att man ska gå och rösta när man har chansen. Det är viktigt att engagera sig.. något som du och mamma aldrig verkar ha förstått när pappa och jag sitter och diskuterar vid middagen :P



pussar <3

2009-09-21 @ 11:27:40

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0