24/9 torsdag

Hej alla kära bloggläsare =)

Igårkväll blev det inte alls så mycket läsande i boken. Istället blev det Bridget Jones dagbok 1 och kebab med Kina och Stephanie. Trevligt, trevligt.. hade nästan glömt bort hela filmen också, så det var roligt.

Måste även berätta att jag inte kunde uppskatta temperaturen igår. På kvällen såg jag att det var 25 grader ute. Idag har det även varit sjukt varmt: 30 grader i solen =) Hoppas verkligen att det håller i sig tills pappa kommer ner men jag vet inte om det kommer att göra det. Men man kan alltid hoppas. Idag kan man i alla fall få med shorts utan problem ^^.
   Därför gick Kina och jag ut och satte oss på Plaza Mayor en stund. Hehe, där kom det fram en äldre man som älskade att upphöja Salamanca till skyarna. Det var världens bästa studentstad, finaste stad, väderstad.. ja, det var helt enkelt den bästa staden på jorden :P. Han pratade även jättemycket om en bok som han hade skrivit och beskrev "första gången han var med på TV som sändes i hela världen". Hehe, vem vet.. vi kanske träffade värsta kändisen? ;P

Ikväll ska Kina och jag gå på Step tror jag. Passet börjar klockan åtta. Därefter så vet jag inte om vi ska gå ut. Kina vill nog det men jag vet inte om vi kommer vara trötta efter passet eller inte. Chris, en kompis från England åker hem på lördag så det här är liksom hans sista kväll ute så vi kanske går ut med honom. Får se, får se...

pussar och kramar från mig
<3

Kommentarer
Postat av: P

Jag såg att det var 25g i Madrid, 30 Portugal, så njut av värmen, för det kommer lite orosmoment från öster.

Jag hoppas att det blir bra när jag kommer ner.

Vi skall få det bra i helgen ca 19g och sol. Jag börjar packa imorgon för färd ner till er.

Ha det bra.

Hälsningar från P.

2009-09-24 @ 21:52:22
Postat av: julia :)

Jag hoppas det håller i sig tills jag kommer också!!! XD

2009-09-24 @ 22:33:56
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: mamma

Det hoppas jag också!!

Julia och jag har just sjungit "heal the world" vid pianot, lät riktigt bra tycker jag men det tyckte nog inte hon (perfektionist som hon är).

Ikväll ska Janne och jag ut och dansa på Mälarsalen.

Ska bli kul! Hoppas det är många dansanta killar där.

Julia har bjudit några av sina nya klasskompisar till min lägenhet.

Pussar och kramar från mamma

2009-09-25 @ 18:11:41
Postat av: Elin

Jag tror tyvärr inte att det håller i sig tills ni kommer. Det här var nog bara en tillfällig värmebölja, tyvärr. Min lärare tycker redan att det är vinter :P.



Ja, Julia.. alltid denna perfektionist :P



Lycka till med packningen pappa och hoppas du ser de sakerna som jag har lagt till på min lista innan du åker =/ och vad du än gör.. glöm inte mobilen och telefonkortet ;P



<3

2009-09-25 @ 19:27:18
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0