25/9 fredag

Helg! Alltid denna underbara känsla när man har en hel helg framför sig. Hehe, däremot är ju inte vardagarna särskilt ansträngande här :P
   Jag har funderat på att åka till Madrid den här helgen och titta på lite museum och kanske träffa Marta (min kompis från utbytesresan). Då kan jag även möta pappa vid flygplatsen =) Helt enkelt en mycket bra idé.
   Trodde först att Kina kanske inte ville följa med, för hon har varit lite trött på sista tiden. Igår hade hon även migrän när vi kom hem från gymmet =( stackars, stackars... Men hur som helst tyckte hon att det var en bra idé. =) Vet däremot inte om vi ska åka dit imorgon eller på söndag. Om vi åker dit imorgon måste vi ju sova där och jag tror inte att Kina är så pigg på det. Däremot känner jag att det är så mycket man inte hinner med om man åker dit på söndag. Får se hur vi gör.

Ikväll ska i alla fall jag, Kina och Stephanie gå ut. Det blev ingen utgång igår, eftersom Kina mådde så dåligt. Stephanie ska sova hos oss den här natten också. Måste dock påminna henne om att inte säga något om det i klassen på måndag. Hon ska komma hem till oss klockan halv elva.

Igår blev det inte step som vi hade tänkt at gå på. Det visade sig nämligen att det var aquastep, vilket menas att man står i poolen och gör alla rörelser. Därför blev det att vi gick på bodycombat igen, men det gick ju lika bra det. På vägen hem tog vi bussen - kostade bara 90 cent. =)

Måste även tala om att jag har varit ovanligt pigg idag. Alltid när vi kommer hem från skolan brukar både Kina och jag bli jättetrötta. Speciellt efter maten :P. Idag blev det inte så för mig (men för Kina :P). Istället har jag tvättat två tvättar, städat lite, diskat och läst ett kapitel i crepúsculo (twighlight). Funderar däremot på att sova lite när jag kommer hem så att jag orkar gå ut ikväll.

Pussar och kramar från mig <3 (nästa inlägg kommer kanske inte förrän på måndag då jag kan använda Internet i skolan igen och då är pappa här :D)

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du är så pigg! Synd om Kina! Var rädd om henne! I dag är Morfar på Roj hela dagen. Han tycker det är så roligt. I kväll har de 25-årsfest. Roligt för pappa Ronny att fä komma ner till dig. Han kommer nog att ha mycket att berätta när han kommer hem. Puss o kram! Mormor

2009-09-26 @ 15:02:59
Postat av: mamma

Inatt gick jag upp före kl. 5 och körde pappa till Arlanda. Vad fiffigt att du passar på att ta en Madridhelg den här helgen och kan göra sällskap med pappa till Salamanca. Ta väl hand om honom nu så han får en trevlig vistelse, det är han värd!!



Idag ska Lena och jag åka till Tyresö och hälsa på ett par som vi lärde känna i Alperna.



Julia har haft ännu en av alla sina tjejkvällar och sovit över hos Miranda(tror jag).



Det ska bli spännande att läsa om pappas och dina äventyr på bloggen den här veckan!

Ha det bäst och hälsa pappa så mycket!

Pussar och kramar <3 mamma

2009-09-27 @ 12:00:06

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0