Morgon 7/9

Sitter just nu pa skolan vid deras datorer (som är riktigt nya och fina). Kina och jag glömde totalt bort att man börjar klockan 11:30 pa alla mandagar istället för klockan 10:00 som det är i vanliga fall, eftersom alla nya börjar idag. Hade verkligen behövt att sova lite extra eftersom varken Kina eller jag kunde somna igar.

Det blev inte att vi gick ut nagot igar, utan satt istället hemma och tittade pa film. My best friend's girl blev det den här gangen. Ikväll ska vi däremot ga ut och titta pa konserten som halls pa Plaza Mayor. Maste även ga ut och köpa vissa saker idag, som jag tidigare har berättat.

Vi slutar däremot inte förrän klockan 15:30 idag, vilket innebär att jag nog kommer vara jättehungrig da. Till lunch idag tänkte jag ta och göra tonfisksas ^^.

Puss & kram
Elin

Kommentarer
Postat av: p

Ja det är ett hårt liv ni lever i. Hoppas att det blir en bra dag ändå.

Jag undrar om ni betalade på bussen eller i en terminal. Du får tänka på om du vill ha ner något som jag ska ta med.

Varma hälsningar P.

2009-09-07 @ 12:57:53
Postat av: Anonym

Roligt att Pappa är så duktig på att kommentera! I dag har du inte skrivit om förkylningen. Tar det som tecken på att du är bra! Puss puss! Mormor. (Morfar är på teatern)

2009-09-07 @ 20:12:12
Postat av: Tobias

Hoppas skoldagen gick bra Elin =)

2009-09-07 @ 20:43:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0