11/9 fredag

Dagens inlägg kommer också efter tolvslaget.. börjar bli en dålig vana :P.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Orkade verkligen inte gå ut.. speciellt inte efter det hårde träningspasset som Kina och jag gick på. Var helt dyngsur efter men kul var det. Det som vi gick på heter Body Combat och för er som inte vet var det är är det typ som kickboxning. Det var lite annorlunda mot passen i Sverige. Här skrek typ alla när man slog eller sparkade och så gjorde de en "heja"-ring (vet inte vad det heter - men när alla tar in händerna i mitten och typ skriker något ord). Det roliga var också att jättemånga hade på sig lindor även fast man inte boxades på några säckar. Förstår inte riktigt meningen med det.
   Kände inte alls så mycket i halsen som tur var. Tror att luften var mycket "torrare" uppe i själva gymmet. Däremot har jag fortfarande lite ont =(.
   Måste även berätta att alla personer är jättetrevliga och säger "syns sen" eller "hej då" när de går. Även om man bara har stått i omklädningsrummet utan att ha pratat med varandra.

Kan även nämna att jag sov i ungefär två timmar idag och att jag därför inte är så trött nu. Men, men tror ändå att jag ska gå och sova nu så att jag kommer upp imorgon. Tänkte gå och fixa lite telefonkort och ta ut pengar imorgon och eftersom det är lördag stänger alla affärer typ två.

Känner att mina inlägg på kvällen är av högsta kvalitet men hoppas de går att läsa ändå ;P

God natt alla bloggläsare och kramar från mig! <3
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker inte att du ska träna förrän du känner dig helt frisk. Det är jättefarligt!! Strunta i pengarna och tänk på din hälsa, den är mycket viktigare! Kan du inte fråga läkarpappan om han kan hjälpa dig med ett halsprov. Det kanske är streptokocker som du behöver penicillin för.Gör det, är du snäll! Nu vill jag att du ska bli frisk!

Puss och kram mamma

2009-09-12 @ 10:38:01
Postat av: p

Kul att ni har det roligt och får dagarna att gå.

Ont i halsen kan man ha då och då, men går det inte över på en vecka så skall man nog kolla.

Träna inte om du känner dig hängig eller har feber.

Jag är nu på väg till Haningedagen och vi har tur med vädret sol, men ikväll skall det bli regn. Just nu har vi 18grader.

Hälsningar Pappa.

2009-09-12 @ 10:51:37
Postat av: Anonym

Instämmer med föregående kommentator! Hälsan framför allt! I dag har vi Haninge-dagen här. Morfar och jag skall ut och titta om vi kan se Pappa och Sara, som skall firas denna dag på Poseidons torg. Jag håller på att baka bullar. Jag skall ta med mig några stycken och se om det år nägon som bjuder på kaffe. Hej så länge! Mormor

2009-09-12 @ 10:52:42
Postat av: Anonym

Ni ska inte oroa er.. tor inte att det är så farligt med halsontet. Det gick riktigt bra att träna. Om jag känner att det blir allt för jobbigt så tränar jag inte.



Hade totalt glömt bort att det är haningedagen idag. Hoppas det går bra för dom från ungdomsrådet som ska ha hand om kvällen ^^.



<3

2009-09-12 @ 20:14:41

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0