16/9 onsdag

Ojoj, igår var första dagen som jag inte skrev ett inlägg. Får skriva gårdagens nu också.

Igår var jag ju och jobbade igen. Den här gången var Karla betydligt piggare och ville mer än gärna leka. Hon är precis som jag var när jag var liten och älskar att bygga kojor för att "det regnar och är kallt utanför". (Hehe, Julia minns nog :P). Jag tror nästan hon och jag skulle vara bästa kompisar om jag också var tre år och pratade spanska ;).
   Kan även nämna att nästa vecka kommer inte föräldrarna vara hemma, utan hennes mormor och morfar kommer vara där istället.

Sen efter jobbet gick jag med på den här veckans matlagningskurs. Egentligen skulle den vara klockan sju, men de satte in en till grupp klockan åtta eftersom det var så många som ville gå. Glad blev jag för det, eftersom jag då också kunde hinna följa med. 
   Hängde inte fullt med på hur man lagade paella (eftersom de mest bara visar), men trevligt var det att sitta och prata med alla människor. ^^

Efter kursen gick Kina och jag hem och tittade på Madagaskar. Kina somnade däremot som vanligt innan filmen var klar :P

kram Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, mormor och jag blev lite bekymrade när du inte skrev något igår. Du har ju skämt bort oss med dagliga inlägg. För mig som är hemma den här veckan så är det dagens höjdpunkt!!

Jag ser också Elin 3 år framför mig när du berättar om Karla. Det kanske är lite trängre i kojorna när man är 19 år, men mysigt verkar ni ha!

Vilken tur att du även kunde gå på matlagningskursen. Paella är riktigt gott.Fick ni smaka?

Puss<33 mamma

2009-09-17 @ 22:12:09
Postat av: julia :)<3

Haha, ja alla kojor!! åh vad jag hatade dem. Men sen när jag ville börja bygga kojor, då var du för stor och ville inte -.-



Haha, mamma läser varje dag verkligen. "I've got no life.com". Jag har ett liv däremot, så jag läser inte lika mkt. Men det är kul att läsa iaf.



Mamma hittade <33 tecknet, lite kul. Annars frågar hon om nästan alla gubbar jag gör :P



puss

2009-09-17 @ 22:52:44
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Va roligt att det är dagens höjdpunkt :P. Julia, du måste förstå att min blogg hör till de dagliga vanorna nu. ;)



Haha, jaa.. lite trängre är det nog. Och puh vad varmt det var att sitta under ett täcke i ungefär en timma :P



Ja, så klart vi fick smaka.. Vågade mig till och med på att smaka musslorna :P. Kan lägga ut en bild om det fungerar (det fungerade inte igår).



Haha, jaa.. det är bra att hon hittade tecknet helt själv ;).



<3

2009-09-19 @ 00:39:52

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0