2 månader...

Okej, det här är nästan pinsamt vad inaktiv jag är här på bloggen. Men nu så.. ska jag bli lite bättre ^^. Kan ju börja med att berätta lite nyheter i mitt liv (eller ja..nyheter här på bloggen).

- Har börjat att jobba som bartender sedan ett par månader tillbaka. Jobbar extra ungefär ett par gånger i veckan.

- Ska börja plugga till hösten. Börjar på pol.kandidatprogrammet (statsvetenskap + nationalekonomi) här i Stockholm.

- Gjorde en resa till Barcelona med min kära vän Tobias och hade en riktigt bra vecka!

Haha, ja det får väl bli sammanfattningen på den här tiden :P. Får väl skylla på sommaren och mitt tajta jobbschema.

Nu ska jag snart springa iväg till bussen för att jobba på nattklubben (dagens andra arbetspass). Har redan jobbat 6-14 på Almåsa...

Ha det bra söta ni! :)

Lite lånade bilder från Tobias:




















Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

En grym vecka verkligen :D superrolig!

2010-08-29 @ 12:04:30
URL: http://grymtroligperson.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0