Tinnitus?

Alltså.. mina öron! Nu när jag typ jobbar tre dagar i veckan på baren är jag verkligen nojig över att få tinnitus. Det ringer fortfarande lite från gårdagens jobb och jag går omkring med öronproppar nojig som jag är. Usch, va hemskt jag skulle tycka att det var att ha ett ringande ljud i öronen hela tiden!

Mycket folk var det i baren igår. Var en chilensk kväll så många spansktalande människor jag kunde öva spanskan på. Ja.. eller så mycket som jag hann. Hade det galet stressigt. Men ikväll ska jag vara lite bättre förberedd med många extra flaskor ifall många tar slut. ;)

Måste även passa på att kommentera hur otroligt kallt det har blivit på natten! Hackade tänder när jag gick hem trots att jag hade min skinnjacka på! 9 grader tror jag det var... Vart tog sommaren vägen egentligen? Tycker den försvann väldigt plötsligt.






Kram
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0