House?

Okej, nu är det dags att börja plugga igen! Imorgon börjar skolan - politiskt kandidatprogram är vad som gäller. Pluggade ju senast i Spanien och det var mest för skojs skull. Nu däremot handlar det ju om min framtid... Undrar om jag kommer hinna med allt annat som jag brukar göra eller om jag måste sluta med något?

Ikväll var jag förresten på öppet hus på "street star dance studios". House var stilen. Får se om jag börjar på det den här terminen. Funderar på att börja på både nybörjar och fortsättning/avancerad men vet inte om jag hinner det. Skulle ju vara bra för att lära sig stilen. Får se hur jag gör... hur som helst hinner jag inte gå på nybörjarklassen imorgon.

Har bestämt mig för att bli lite bättre på att ladda upp bilder här på bloggen men nu hittade jag ingen passande så ni får en sommarbild igen. ;P



God natt :)
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0