3/2 onsdag

Och ännu mera snö... inte för att det är något som stör mig ;P. När man slipper skottning och trafikkaos tycker jag bara att det är roligt med den vinter som inte har varit på så länge.

Igår var jag hem till Tobias, som jag inte har sett sen innan Spanien, och tittade på två filmer. Trevligt hade vi det och skulle inte ha några problem med att upprepa det snart. ^^

Glömde förresten att berätta att jag var på teater i söndags. Sista dansen hette pjäsen och den var faktiskt riktig rolig och bra med flertalet kända skådespelare. Min ålder gjorde däremot så att medelåldern drogs ner ganska rejält på besökarna och det säger ju en del. Haha, men jag borde ju vara van vid sånt vid det här laget... :P

Nu är det lite jobbsökning som gäller!

Kram
Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0