Jobb

Nu är det ännu en gång dags för en snöstorm. Pappa får panik men jag, som inte rycket ut och skottar hela tiden, tycker att det kan vara ganska mysigt.

Den här veckan har jag börjat på mitt nya jobb som projektassistent på Ungdomsrådet. Ska i princip göra samma saker som jag gjorde förra året bara det att jag får betalt för det i år. 
   Har även blivit inbjuden till en intervju på ving för att arbeta under sommarsäsongen. Har sagt att jag ska komma dit men jag är lite tveksam till jobbet, samtidigt som jag troligtvis skulle tycka att det var jättekul. För det första så kommer perioden krocka lite med min nuvarande jobbperiod (vet inte om det går att fixa), för det andra är lönen inge vidare (6900 + provision/månad men allt förutom mat ingår) och för det tredje är det lite tråkigt att missa hela sommaren här hemma. Jag har ju nyss varit borta så jag vet inte hur det skulle kännas att åka bort igen. Aja, får se hur jag gör efter intervjuen. Jag menar...jag kanske inte ens går vidare från den.

Ha det bäst!

Kramar från mig
/Elin

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfaar

Heja Elin, friskt humör! Nu har du fått lite att tänka på. Det vore väl roligt att få en garanterad sommar. Här kan ju vädret bli lite hur som helst. Visst är det väl kul att vara så efterfrågad! Puss o kram från gamlingarna. De har hört ifrån Maria. Hon ringde hem. Hon kände sig välkommen och blev väl omhändertagen.

2010-02-20 @ 13:46:04
Postat av: Tobias

Gå på intervjun :) helt klart!

2010-02-23 @ 00:14:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0