Partey

Usch, va jag har varit seg idag. Var ute igår och smetade UV-färg på folk hela kvällen (och natten). Riktigt roligt var det men kom inte hem förrän på morgonen idag och är därför ganska seg nu. Efter själva klubben hade stängt satt jag nämligen kvar lite med personalen vilket också var riktigt trevligt.

Träffade också väldigt många som jag kände. Haha, däremot var det många som inte kände igen mig och flertalet av gångerna orkade jag inte ens påminna dem.

Haha, kan även nämna att jag inte ens orkade hålla räkningen på alla raggningsförsök under kvällen. Vid ett tillfälle frågade en kille: "Hur många är det egentligen som har stött på dig ikväll och vad är den värsta raggningen du har fått?" varpå jag ärligt svarade att det var en hel del plus att det värsta var en kille som hade knäppt upp byxorna och drog ner byxorna lite väl långt. 

Ja, sammanfattningsvis en väldigt galen men sjukt kul kväll.

Och mormor.. ingen idé att sätta hjärtat i halsgropen. Nästa gång får du ett bättre inlägg. :P

Kramar
Elin 

Kommentarer
Postat av: Majkie

Faaan, det hade jag velat uppleva Elin. Kul att det gick bra ;) såg smset när jag redan hade tränat...



<3

2010-02-09 @ 20:36:32
Postat av: Elin

Haha, ja det var en syn ;P. Mm, min tajming :P

2010-02-12 @ 02:10:23
URL: http://elinpelin19.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0