Veckan so far

Okej: en liten uppdatering. Under de senaste dagarna har jag bland annat hunnit med fika i stan, middag + bio (snabba cash), flera träningar och skaffat ett jobb för drygt en månad framåt. Måste säga att veckan har varit ganska trevlig än så länge. Jobbet i fråga är en tjänst som "projektassistent" åt Ungdomsrådet. Inte så överdrivet roliga arbetsuppgifter (också med tanke på att jag gjorde typ exakt samma sak förra året- bara det att jag får betalt för det i år) men det är alltid bra att ha något att fylla ut CV:n med.

Imorgon (eller senare idag) är det träning som gäller och en hemmafest på kvällen. Kan nog också bli ganska trevligt. Får hoppas på det i alla fall ;P.

Ha det bra allihopa <3

Kram
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

hoppas jobbet som projektassistent går bra :D

2010-02-23 @ 00:15:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0