Arbetsförmedlingen

Idag var jag så duktig och pallrade mig iväg till arbetsförmedlingen. Tror egentligen att det är nyttigare att gå till ställena direkt (beroende på vad det är för jobb man söker) men kände att det kunde vara lika bra att skriva in sig där också. Däremot råkade jag pricka in rusningstrafiken på stället så kön var drygt en timme lång. Suck!
   Min handläggare var riktigt gullig men jag är ändå lite anti det här med arbetsförmedlingen. Måste dessutom slita mig upp till klockan nio på torsdag då de har ett "ungdomsmöte" som är obligatoriskt. Är tveksam på att mötet kommer ge så mycket men jag har väl inget val... suck igen! =/

På eftermiddagen åkte jag in och tog en fika med Marijke i stan. Hon följde sedan med mig hem en liten stund. Det var trevligt =).

Kram
Elin

Kommentarer
Postat av: You know who

jag spanar in din blogg :O



applåder applåder ännu mera applåder

2010-01-05 @ 01:09:44
Postat av: Tobias

Vi får också ta en fika någon dag :D

2010-01-07 @ 13:22:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej hur mår du? :)

2010-02-03 @ 17:23:00
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0