Earth hour

Ännu ett nattligt inlägg:

I helgen var det ju dags att släcka alla lampor i en timme, något som jag tycker är både en fin och rolig idé. Däremot kunde jag inte riktigt göra det i år eftersom jag jobbade. Men oroa er inte... det hela lyftes upp av att jag jobbade med svartkrogen, restaurangen på Almåsa som är helt i mörker. Ja, för er som inte vet och kanske har sett det nya programmet dating in the dark på kanal 5 kan ju föreställa er en trerättersmiddag i ett precis likadant mörker. Ja men vad är egentligen bättre att jobba med under denna timme? ;)

Och justja.. nu går vi ju mot ljusare tider :D. Känns så skönt att det är ljusare så pass mycket längre på kvällen nu. Kan verkligen känna sommarkvällarna komma krypandes nu :)

Kramar

Elin


Kommentarer
Postat av: Mormor

Måste skriva en liten kommentar, så du har något att läsa trots att vi träffats nyligen. Det var ju väldigt passande att förlägga "mörka timmen" i mörka rummet på Almåsa. Kan bara inte fatta hur det går till med en trerätters middag i helmörker. Visst måste det väl bli en hel del porslinskross då eller? Hoppas vi får träffas snart igen. Det är alltid så uppiggande! Puss o kram! Mormor o Morfar

2010-04-12 @ 09:32:21

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0