Hmm...

Idag har det varit en sån där dag där man känner att man borde göra massa saker men mest bara går omkring och inte gör någonting. Tror det beror ganska mycket på vädret... Måste säga att jag längtar till sommaren nu! Då är det så mycket lättare att både vara ute och inne och alla dörrar och fönster brukar stå öppna. Man känner sig inte lika "instängd".

Eller så är jag bara allmänt irriterad.. eller mest är jag bara irriterad på flertalet av det motsatta könet. Enda sedan jag var liten har jag varit med om att killkompisar jag har haft har velat bli något mer än bara kompisar. Eller att killar i största allmänhet stöter på en.. och visst kan det vara kul ibland men ibland får jag nog! Att gång på gång försöka få fram "jag hoppas du förstår att jag bara vill träffa dig som en kompis?". Nej, trots att det kan vara skönt att vara singel så önskar jag ibland att jag hade nån bara så att alla andra skulle förstå att man inte vill ha något mer. För jag vill ju trots allt inte förlora dem som kompisar!

Haha, stackars er som måste läsa mina konstiga klagomål.. :P men, men.. what to do?

/Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0