Vädret :D

Nu sitter jag i Ungdomsrådets lokal och har precis skickat ut lite mejl. Skulle hålla i två föreläsningar idag men det var bara en klass som kom. Måste säga att det är väldigt irriterande när man står där och väntar på en klass som aldrig kommer...

Annars är allt faktiskt ganska bra med mig :D. Känner att mitt humör bara börjar gå uppåt och uppåt från den lilla svackan i humöret som jag har haft. Måste vara vädret som gör det ^^. Har tagit som tradition att försöka sola i uterummet när jag är ledig. Där kan man ju sitta i en T-shirt och shorts utan att det är kallt ;). Haha, eller så är det min sockerkick från några kakor som gör att jag känner mig ganska glad :P. Får väl kanske hoppas på det första alternativet för annars är det lite tragiskt :P

Nej, nu ska jag snart ta och åka hem (tänkte att julia kanske kunde åka med mig men hon slutar nog senare). Ska på träning klockan 21:30 idag och innan dess ska jag kanske försöka jobba lite mer.

Ha det bra :)

Kram Elin

Kommentarer

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0