Hästminnen

God morgon :)

Har precis ringt ett samtal till Stockholms universitets studievägledare och frågat lite frågor. Har ju sökt i Uppsala och sen Lund och kommer troligtvis in någonstans där. Nu har jag däremot kommit på att jag inte vill flytta och skulle vilja söka till Stockholm. Det verkar lite sämre men det får man väl ta...

Hehe, tittade precis på lite gamla bilder då jag letade efter några bilder från mina dansuppvisningar som jag kan skicka till dansstudion. Kom då in på lite bilder från förra sommaren när jag och Julia var och testade på att rida. Har alltid velat kunna men har aldrig fått chansen att lära mig. Hade inte direkt de bästa kläderna på mig (speciellt inga bra skor!) men måste säga att jag var ganska duktig ändå. Lärde mig i alla fall att trava ganska bra :).





Nu ska jag gå och sola lite ^^

Kram
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Visste inte att du kunde rida ;)

2010-05-17 @ 20:02:37
URL: http://grymtroligperson.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0