Namnsdag

Woho, idag är det min namnsdag!! :D Eller, bryr mig inte direkt men råkade gå förbi allmanackan och såg att det var Linnéa idag.

Har varit i centrum och handlat lite idag. Ganska länge sen var det sen förra gången men ändå har jag dåligt samvete att köpa upp lite pengar. Som tur är var det inte så överdrivet dyra saker. Kan visa lite bilder på sakerna sen om jag orkar. Köpte även upp mitt presentkort på guldfynd idag. Ett jättefint halsband med ett armband på köpet :D.

Nu ska jag fixa lite kvällsfika åt mamma, mig och julia (om hon vill ha - är inte hemma än). :)

Kram
Elin

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis på namnsdagen i efterskott får man säga då! :)

2010-05-16 @ 18:54:18
URL: http://pernillagyllander.blogg.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0