Barcelona :D

Woho! Nu har Tobias och jag bokat en resa till Barcelona 2-7 augusti. Ska bli så sjukt kul och skönt :). Sol, bad, shopping och party :) Jag menar - kan det bli bättre? Kan man hålla sin spanska lite vid liv också :D

Hade däremot sjukt mycket problem när jag skulle boka hotellet. Först accepterade de inte mitt kort eftersom jag tydligen hade ett ungdomskort. Sen när jag testade med pappas kort (2 olika) fungerade inget av dem heller. Konstigt nog fungerade det när jag gjorde ett desperat försök och bytte till syrrans data. Konstigt, konstigt. Så idag har det blivit tre samtal till expedia och ett till nordea :P.


Vårt hotell (bild tagen från mrjet.se)


Shoppinggatan (bild tagen från ving.se)

Och slutligen en egen bild från mitt kära Salamanca :) Spanien in my <3


Kramar
Elin


Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh vad kul det ska bli :D

2010-05-19 @ 15:41:17
URL: http://grymtroligperson.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0