Vackert väder :)

Är så glad över det fantastiska vädret som vi har haft nu på senaste tiden. Igår låg jag till exempel ute och solade hela dagen och sen hade familjen en grillmiddag utomhus. Hur härligt är inte det?

Har däremot gått och blivit lite förkyld vilket inte riktigt är lika härligt. Man känner sig verkligen borta när man är sjuk. Har funderat över om det kan vara för pollen eller nåt men det hoppas jag att det inte är.


Lite bilder från när Julia och jag åkte in till Kungsträdgården för ett par dagar sedan i det fina vårvädret :)








Kram
Elin

Kommentarer
Postat av: Tobias

Grymt härligt :D

2010-05-17 @ 20:02:16
URL: http://grymtroligperson.se/

Vad tycker du?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska spana in din sida så skriv den här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0